Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Marijke Ophof - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Duiven, Nederland van Marijke Ophof - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Marijke

27 Maart 2015 | Nederland, Duiven

Hallo allemaal!

Het aftellen is nu al echt begonnen, dinsdag begint de reis naar Indonesië! Ik zal even kort vertellen wat ik daar ga doen: We vliegen naar Jakarta, de hoofdstad van Java, daar blijven we twee dagen om onze jetlag bij te slapen in een hotelletje, vervolgens gaan we met de trein naar Semarang (8 uur lang in de trein :o). Semarang is ook een grote stad in het midden van Java. We gaan daar drie maanden stage lopen in een lokaal ziekenhuis (Panti Wilasa Citarum). We mogen als het goed is op verschillende afdelingen meelopen, zodat we zo veel mogelijk kunnen zien van de zorg en verpleging in Indonesië! Ik, Manouk en Willeke verblijven die drie maanden in een appartementje, wat we zelf via via geregeld hebben. Daarna ga ik, samen met Willeke en Jacqueline, nog drie weken rondreizen/Backpacken. Zoals we nu bedacht hebben reizen we van Lombok naar Bali naar Java. Onze terugreis staat gepland op 18 Juli.

Aankomende dagen is het afscheid nemen van vrienden, familie en mijn backpack klaar maken voor vertrek! Via mijn blog zal ik iedereen die geïnteresseerd is een beetje op de hoogte houden van mijn verblijf in Indonesië!

Sampai jumpa!
Marijke


  • 30 Maart 2015 - 20:45

    Ina Garssen :

    Marijke heel veel succes daar en geniet er maar van ook van het weer hoop dat je een mooi verslag maakt en een leuke stage hebt daar ik zit nu tv te kijken gtst is net afgelopen ga nu even koffie halen nou meid geniet er van ik hou je moedere en bram wel in de gaaten ha ha ha gr ina en tot over 3mnd Mail nog wel een keer xxina

  • 03 April 2015 - 11:31

    Richard:

    Hoi Mar,
    Hartstikke stoer van je!! Geniet van je treinreis vandaag naar Semarang (moet een belevenis op zich zijn) en succes met je start volgende week in het ziekenhuis! We houden contact! Groetjes dad & Es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Actief sinds 19 Maart 2015
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 3680

Voorgaande reizen:

31 Maart 2015 - 18 Juli 2015

Indonesië

Landen bezocht: